arg

Det här inlägget kommer inte vara ett dugg intressant om man inte jobbar på posten, knappt om man gör det heller. Med det sagt börjar min historia.

Jag skulle idag köra s2 helt själv för första gången tre dagars träning för en vecka sen. Började bra men sen kommer kära M och meddelar att det blir delning för en är sjuk. Jahapp delning, kollar upp vad jag ska ha och plockar ner. När jag kommer hem (kvar över 5), helt slut och nästan gråtfärdig säger mamma att jag inte skulle ha kört så mycket utan att jag tog både min och R's delning, NOOOOOOOOOOOOOO! och han sa ju försås ingenting i morse, skönt att slippa liksom. Jag körde alltså det vanliga (som jag sen fick reda på att man tog bort vid delning, jag älskar att folk berättar saker för mig) jakobsbergsgatan 12 D, Jakobs. 14, jakobs. 16 + då min delning vilket blev, Jakobs. 6, jakobsbergsgården, jakobs. 18, 20, 22 och 26. det blev helt enkelt dubbelt så mycket som det skulle ha vart och nu sitter jag och sliter mitt hår för att jag bara älskar mitt jobb och att man får så mycket hjälp med vad man ska köra såhär första dagen, MED DELNING.
nej nu är det slut på postprat. jag ska äta glass, hare

Kommentarer
Postat av: J

sådär fick jag också en gång. eller asså, att jag skulle köra en delning jag inte kunde. men efter lite blinkande gjorde M den åt mig så jag slapp och kunde köra det vanliga. du lär smöra in dig lite mera josse ;)

2011-06-28 @ 13:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0