Glad midsommar

Jag blev väldigt nedstämd i morse när mamma sa att det bara var 6 månader kvar till jul idag, hade inte tänkt på det. Det känns väldigt jobbigt att tänka på snö just när sommarlovet börjat, nej fy.

Har också tänkt på att min blogg alltför sällan pryds av bilder, måste bli bättre på det men jag tar ju aldrig kort.

Jag började min midsommarafton med att städa mitt rum och dammsuga resten av huset, det behövdes och jag mår bra av det. Det är en av de bästa känslorna, att se smuts sugas in i dammsugaren (ni får tycka vad ni vill om mig haha). Jag älskar att städa!

Ska väl ta och göra mig i ordning snart och så äta någon trevlig lunch med min familj. I kväll möter jag upp Alex för lite matshopping och sen blir det en trevlig hemmakväll på flädergatan, mysigt!

glad midsommar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0