hååååååååååååret

har hårångest. Vet inte vad jag ska göra med mitt hår. Vi är några stycken som ska testa onsdagsklubben och jag ska köra långklänning, svart och mycket kedjor till det både i öron och runt halsen men håret då? just nu sitter det i en hög hästsvans och jag antar att det blir kvar så. Det är i en omöjlig längd för någonting. egentligen för kort för att sätta upp och för kort för att ha hängandes, inte för kort kanske men konstig form, usch.

Sommarlovet började för övrigt för min del idag vilket känns riktigt bra. Får ha lov och chill nu fram till fredag, då drar jobbet igång, tidigare än planerat.

Är mycket nöjd med betygen också, vem hade kunnat tro att en tjej med ig på alla kemiprov hostar upp ett vg ur kuvertet idag? gissa om jag vart glad, det lönar sig att svara på lektionerna!

nej nu ska jag lyssna på lite musik och få igång känslan i kroppen, yeeeeho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0