klädpanik

bra uppdatering Josefine *piskpisk*
jag har helt enkelt aldrig orkat öppna sidan ens, usch, nej fy. Har bara känt ångest över denna dator de senaste dagarna, varför vet jag inte.
Just nu roar jag mig i alla fall med att kolla ut genom fönstret på torkvindan där shortsen till i morgon hänger. Har klädpanik så jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig (studenten alltså). ska man vara finfinfin med klänning och känna sig sådär äckligt gullig som hans släkt säkert gillar eller ska man ha shorts och nya blusen som jag känner mig beväm i men som kanske inte är liiiika fint? svårt, hatar sånt här. det blir blusen på kvällen i alla fall, på hottan!
nej, nu ska jag ta tag i mit liv. Har ett prov att plugga till, en väska att packa och flera outfits att välja, puh.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0