midsommardagen

En härlig midsommar i stan senare ligger jag i soffan och äter jordgubbar och godis som min fina man packade på mig. Eller ja, det är nästan slut nu, sparar de 4 sista små gubbarna till frukosten i morgon.
Det har känts som söndag hela dagen och när jag väl kom på att det var lördag lyftes en stor sten från bröstet för om det hade varit söndag i dag hade jag jobbat i morgon. Första dagen själv på distriktet på måndag med reklam...första gången jag måste springa alla trappor själv, innan har ju jag och min kompanjon delat på dem, suck, benen får sitt i alla fall.
I morgon tänkte jag ha en storstädning av min garderob och med det menas rensning, skurning, strukturering(?) och allt annat man kan göra i en garderob.
Emilia hittade nyss ett väldigt intressant tv-program, "min mamma är för fet", och ja, hon var ENORM!
adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0