varm dag, väldigt varm dag, väldigt väldigt varm dag.

Idag hjälpte jag en tant att bära upp kassarna, hon tog sig knappt upp själv stackarn så jag var nära att bära upp henne också. För övrigt gick det bra, dock ganska stumma ben nu efter typ 90 trappuppgångar men men, kommer vara dötränad efter de här 6 veckorna, yes!

det var ju sjukt varmt idag, de sa att detta skulle vara den varmaste dagen på året och jag tvivlar inte. Svetten har runnit och runnit och runnit och 1,5 liter vatten slank lätt ned under turen, jösses, trodde jag skulle svimma. Det svalkade ju inte ens när man åkte mellan husen, vinden var ju varm..
sitter nu och äter ostbågar (som jag varit sugen på heeeela dagen). Fick mamma att stanna på willys på vägen hem så att jag kunde stilla min hunger efter de gula, krokiga små änglarna. Har påsen med mig vart jag än går nu, nästan. Har i och för sig inte varit på så många fler platser än altanen, altanen utanför den inglasade och mitt rum.
Sitter och kollar efter billigaste iphonen på internätet, min i princip nya sony ericsson har f*ckat upp sig totalt och skickar egna sms till folk som inte har något sammanhang what so ever, pinsamt ju.
nej nu ska jag nog kolla efter någon snygg väska, måste ju skaffa större nu när alla sprutor och piller måste följa med överallt + en flaska vatten. känner mig som världens knarkare när man lassar upp det lilla skafferiet, heh.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0