älskade lov, nu är det slut

den här helgen har varit sååååååååååååå sjukt onyttig, har nog aldrig ätit såhär mycket godis och skit rent ut sagt, fy. och inte har jag tränat på hela lovet heller, men blä på det!  Just nu vill jag bara borsta tänderna för att få bort den extremt slemmiga ytan allt godis gett och sen köra ett mördar-träningspass, men vem orkar en söndag? min mamma, hon åkte nyss in till stan på step up, varför åkte jag inte med, suck...

Det har i alla fall varit en toppenhelg och jag ser verkligen inte fram emot skolan i morgon, med tanke på att jag måste börja plugga som ett as redan i morgon, men nu är det fan inte långt kvar av 2an och sen är det bara 3an kvar och den kommer bli chill, nice som tusan. Det känns tungt just nu men jag ger inte upp, eller?

Nej, nu ska jag nog städa mitt rum, behövs.

 

ge mig sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0