äntligen

äntligen fredag!
jag har slängt av Sara på Mamre, Emilia på åkraskolan och hämtat mamma på ICA, nu ska jag bara ligga här i soffan med datorn på magen och inte röra mig förrän mamma ropar att maten är klar.

Gick ner på stan idag efter showen för att försöka byta ett par nya, trasiga skor. Hon i affären kunde inte svara på det utan hennes chef ska ringa mig på måndag, suck. Om jag måste bekosta eländet själv så blir jag förbannad, har använt skorna en gång och nu är de trasiga, mitt fel? tror inte det, det kan inte vara jag som har gjort det för jag provade på den andra skon och nej, det går omöjligt med manskraft haha, så nu hoppas jag att chefen också fattar det.

nej, nu ska jag slå på dumburken och se vad som erbjuds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0