god natt

haft en trevlig valborg? själv tycker jag att det är ganska överskattat menmen. min kunde ha blivit bättre, nästa år blir det nog brasan här hemma med alexander, han kände som mig gällande gårdagen så vi har redan bokat in nästa år, då ska vi faktiskt vara tillsammans vilket händer väldigt sällan under högtider?...skit samma, ni fattar. nyår, valborg, midsommar etc. etc.
Idag har jag gått ett antal kilometer i mina easytones, vet inte exakt hur långt men jag hoppas på träningsvärk i morgon!
hjälp nu ringer det i höger örat och hörseln försvann..nu är den tillbaka, tack och lov.
väldigt nödvändigt inlägg det här känner jag, det blir otroligt dålig uppdatering under helgen men jag orkar inte sitta vid datorn när det är fint väder.
I morgon är det måndag, please kill me, och emilia har studiedag både måndag och tisdag, please kill her. Alexander kommer troligen hit på tisdag och pluggar engelska med mig så jag får hålla modet uppe tills dess, han gör mig alltid glad den gossen.¨
nej nu ska jag nog ta och sova, skönt ska det bli, synd bara att jag inte har någon bra bok hemma för tillfället. funderar på att läsa stjärnlösa nätter, det blir nog en tur till biblioteket snart.
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0