Tisdag

jag funderar på att ta en vecka utan smink, hårfön eller plattång. Jag behöver det verkligen men frågan är om jag klarar det med tanke på min extrema virvel på baksidan av huvudet? bakhuvudet? den är verkligen extrem, kanske ska lägga upp en bild, det ser ganska roligt ut med tanke på att resten av håret är alldeles rakt.
Tisdag idag, slutade tidigt men jag var tvungen att stanna kvar till 4 för musikalträning.död åt sådana dagar.
Jag har i alla fall börjat med kemin nu så jag känner mig för en gångsskull duktig haha. I morgon tänkte jag börja min träning också, jag börjar känna mig fluffig. Inte bokstavligen men jag känner mig sjukt svag och klen. hoppas bara att jag kan hålla igång nu, har ju mina kära easytones som hjälper mig.
nu blir det en kopp te och en smörgås, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0