tre problem

Slutade för två timmar sedan men kan inte åka hem pga ännu en musikalträning mellan 15.30 och 21.00 precis som alla andra kvällar den här veckan.

Har försökt att skriva på mitt arbete om Rädda barnen men det går inte så bra, hittar inte så mycket information som jag skulle vilja, det suger.

Sitter i biblioteket just nu och kollar kartor. Ska servera på ett bröllp utanför Enköping nästa vecka och jag ska köra själv, sjukt nervös. Jag skulle försöka ta mig ut till skolsta..? till någon bydgegård där brudens systrar skulle möta upp mig och lotsa mig till kyrkan haha, känns tryggt, har aldrig träffat människorna och jag har aldrig ens kört i närheten av Enköping (nu ljög jag men jag har aldrig kört där själv). nej men det går nog bra. problem nummer två är sen att jag får bestämma själv hur mycket jag ska ha i betalt, usch vad jag hatar sådant, kan inte de bestämma det så slipper jag skämma ut mig om jag skulle säga alldeles för mycket. Till sist har vi problem nummer tre, vad ska jag ha på mig? svälj...det hade kanske varit lugnast att tacka nej men det ska bli sjukt roligt också, efter att jag har löst alla problem.

Nu ska jag och min nya i-pod mysa vidare.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0