värmen, snälla stanna.

Hade våra sista två framträdanden med hans och greta idag. Jag kunde inte spela i någon av dem pga hosta som aldrig vill ge sig, ogilla! åt en lite avskedslunch i matsalen på ksk tillsammans alla..40? något sådant tror jag bestämt. Hade 45 minuter miljö och sen kollade jag på volleybollmatchen lärare-studenter med bästa Marilyn och Nina, trevligt. Fick även sällskap till Willys av den förstnämnda, slapp gå själv 500 meter, det gillade jag :)
Har försökt skriva på min rapport nu på kvällen, kom en bit men inte hela vägen, får fortsätta i morgon för nu orkar jag inte. Min kropp tror att skolan är över så den orkar inte göra allt den ska, skulle behöva plugga det ena och det andra men när man är inställd på att det är lov är det inte så lätt och man finner ingen som helst lust och ro.
Höll på att glömma att skriva om dagens höjdpunkt. Under volleybollmatchen lyckades jag bränna..wait for it..ENA axeln, hur sjutton lyckas man, bara jag kan. Den väntra axeln är alldeles röd och svider, har ett mycket fint och skarpt vitt streck där linnen gick och det kommer antagligen inte försvinna på hela sommaren, kanske. Det kommer i alla fall garanterat inte försvinna tills bröllopet på fredag, yes..
depp. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0