värmeslag

det är sjukt hur värmen påverkar och slår ut en. Hade idrott sista timmen ute i solen, och den extremt kvava luften. Vi höll på att dö, i alla fall svimma så efter halva tiden var vi tvungna att springa in och dricka för att inte kräkas. SLutade även tidigare för att inte ens vår lärare som stod på sidan inte stod ut mer. Så varmt tyckte jag ändå inte att det var tidigare på dagen men det här var sinnessjukt. Hade planer på att träna när jag kom hem också men det la jag ned ganska snabbt. Även mina planer på en helkväll med kemi. Jag har legat utslagen i min säng med datorn hela kvällen och helt seriöst knappt orkad resa mig, kan man få värmeslagsfeber?
I morgon väntar nationella lyssna och läsa provet i engelska, hoppas det går smärtfritt.
hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0