111030

Haft en härlig helg i stan med ett hus för mig själv och ja, men Alex också då såklart. Maten har bestått av Pommes och korv, pasta och korv, pommes (på liljas efter halloweenfesten), pommes och korv. En kulinarisk fest med andra ord med så är det, undrar om jag ska köpa en kokbok till min kära pojkvän haha.
Maskerad igår kväll hos Jojo, trevligt! Jag var humla (ja, humla) och Alex hade ingen aning om vad han skulle vara förrän i lördags morse. Vi drog ner till stan och köpte vit hårfärg, glasögon och så fixade vi en namnskylt. Tillsammans med studentkostymen med slips, en vardagsrumskudde under skjortan och två 20-lappar i bröstfickan hade vi förvandlat honom till självaste H. Juholt. Det blev succé! hahah.
Att vi fick sova en timme längre inatt - tack vare att man skulle ställa om klockan - var inte helt fel. Har dock varit helt död idag i alla fall. Tog en promenad med mamma när jag kom hem, drack ett glas vatten och åt en banan och vips var man i alla fall liiite piggare. 

Sjukt härligt med lov nästa vecka, har massor att göra men skönt med lite andrum och och sovmorgon.
ska nu lägga in bilder från i lördags, kanske dyker upp någon här.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0