hemska måndag

Skönt med sovmorgon till 13.25 i morgon, får alltid mest gjort på morgonen så det känns bra. Vägen till så lång sov morgon är för lång och komplicerad att ingen kommer orka läsa det så jag hoppas den biten haha.
Idag var det kort dag men jösses, man blir ju lika trött i huvudet som om det vore en 10 timmarsdag, måndagar har den förmågan och kemilärare också..
Tyckte jag hade mer att skriva men icke, kul. Ska in och kolla på västerås konserthus nu, hemsidan alltså. Är sugen på att gå på något trevligt uppträdande, gärna nåot djupt och vackert, vet inte varför men jag känner för att gråta till någon duktig sopran eller så, ja..då vet ni vad jag vill x)
nej, slutbabblat. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0