måndag

nej men hej, hade nästan glömt att jag hade en blogg.
har tagit en paus i mitt eviga pluggande, usch. Tog en bild på alla böcker, det är sjukt.
I helgen gjorde jag det otänkbara, jag.....ÅKTE BÅT!! och mådde inte dåligt, yes! kan vara tack vare åksjukepillret men skit samma. Åkte Eckerölinjen med Alex, hans päron, syster och pojkvän. Vi käkade viltbord, mycket gott men lagom till efterrätten blåste det upp så mycket att man knappt kunde gå utan att ramla omkull. T.om. personalen snubblade runt och de borde ju vara vana, stackars krakar.
Nu måste jag nog fortsätta mitt pluggande...i morgon blir det ingenting för då sticker jag och Linus till sthlm på fotboll, Sverige-Holland (Y)
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0