onsdag

Onsdag, veckorna går så himla fort nu för tiden, helt sjukt. Bara tre veckor kvar till höstlovet, ska bli riktigt härligt men jag kommer antagligen jobba med mitt PA hela veckan..jaja.
Blev lite avundsjuk när jag läste kusin E's blogg, hennes bok där verkar mycket intressant och jag kommer nog klicka hem den när jag får tid att läsa den, just nu är det lite mycket vilket är tråkigt för det är så himla skönt att bara slå sig ned med en bra bok och inte känna att man måste göra någonting annat, det är något som kan lugna stressen, riktigt gött.
Kollar på efterlyst, hemska människor finns det allt, fy fan får man nästan skriva. Vem rånar en gammal dam i sitt hem? hon hade begravt sin man dagen före och nu vårdas hon på sjukhus för en hjärtattack hon fick vid rånet pga chock. Hon sover inte på natten och hon återupplever traumat hela tiden. Det värsta, sa hennes döttrar, var när de slängde ett överkast över huvudet, höll fast henne och slet av hennes vigselring. Sånt här gör mig riktigt förbannad!!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0