måndag

skönt att biologiprovet är gjort. Hade inte förväntat mig att kunna så mycket trots att jag pluggat och kan allt de vi fått att plugga på. Vår lärare tar nämnligen med helt andra saker som han bara tycker att vi ska kunna utan att plugga. Jag blir så sur på honom....
men nu ska jag inte klaga. Har varit sjukt trött idag, somnade tom på en bänk i morse när jag kom till skolan haha.
Sitter och kollar efter en ny kamera som jag kan önska mig, min tappade jag i golvet så den där lilla plutten som håller i batteriet lossnade så nu måste man trycka in batteriet och sen skynda sig att stänga luckan, ibland fungerar den och ibland inte.
nu fick jag ett mycket suspekt sms också, Alex mobil är inte frisk, den blandar om sms lite som den vill och tar med delar från gamla in i det nya så det kan bli lite roligt ibland. som nu: En dag med dig är kanske vad jag behöver <3 håll käften sen. kom så går vi :)
ja..som sagt, knäpp haha
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0