måndagsbarn

ve och fasa, förkylningen har vällt in över mig som en flodvåg utan hänsyn till folks känslor! jag vill inte vara sjuk...allt kom efter den där nedrans springturen i lördags, sa ju att det var en dålig idé, springa är farligt.

sitter i skolan nu och väntar på att klockan ska bli 14.45 så jag kan ta bussen hem, måste plugga massa shit. Älskar en del av mina klasskompisar alltså. Vi sitter här med högar av böcker som ska läsas inför prov och annat och så kommer vi till historian, då FRÅGAR de om de kan få sidorna till provet som vår lärare inte ens berättat att vi ska ha, det är inte aktuellt förrän om en månad, herregud jag blir så trött!

Något positivt idag? nej.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0