skitungar

Har nog aldrig mått så dåligt av att åka buss. Inte för att jag blev åksjuk eller någonting men snett framför mig sitter 3 killar som nyss börjat 7an, vad kan de vara liksom, 12-13?
En av de tar fram sin mobil och tar kort på mina kläder, det syntes kan jag säga och jag tar inte åt mig i onödan. Han visar bilder för sina kompisar och sen börjar alla tre asgarva och under hela resan sitter de och kolla bak på mig och fnissar, ja, fnissar, vi snackar mogna killar här. När jag sen går av pekar han som tog kortet finger åt mig. Det var längesen jag blev så arg alltså, ilskan bara bubblar fortfarande och jag är så sugen på att gå på bussen i morgon och sätta mig bredvid honom som om ingenting och sen be att få se bilden, ååååh vilken känsla. Men fan, ungen har inte kommit i målbrottet och han når mig till höften, en liten skitunge med andra ord.
För er som vill veta vad jag hade på mig: ett par senapsgula kabelstickade strumpbyxor, en svart långkjol från Monki som är längre på ena sidan liksom så det ena gula benet sticker fram (det var det de tyckte var så roligt) och en vit lång stickad tröja även den från monki, skit snyggt! killar i 7an har ingen smak men samtidigt fattar det inte hur hårt sånt där tar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0