tisdag

Haft en ganska så trevlig hälsodag i skolan idag. Fick gå runt på olika stationer och testa på olika saker, zumba, kampsport, hjärt och lungräddning m.m. kollade även på agillity. Höjdpunkten var Paolo Robertos föreläsning om hälsa och kost. Han var en jäkel på att prata alltså, sjukt duktig och rolig så det var korta 1,5 timmar. Fick dock sjukt dåligt samvete för min extremt dåliga kondition. Han sa att vår generation har i genomsnitt den sämsta konditionen någonsin och är sämst på det mesta inom hälsa faktiskt, usch...det gav mig en liten lkump i magen, jag måste komma igång nu. En sak som jag MÅSTE gör NUNUNU är att stretcha, jag är läskigt stel.
nu tänker jag ta min ångest och kolla på katastofprogrammet, barabarbarbarabam IDOL!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0